Abonnement
-
Abonnement betyder, at du automatisk modtager en ny forsendelse af dit produkt, før æsken er tom. Med et abonnement har vi gjort det nemmere for dig. På den måde kan du tage dit tilskud hver dag uden selv at skulle bestille en ny æske, når den gamle slipper op. Denne tjeneste betyder, at du ikke risikerer at løbe tør for tabletter.
-
For at kunne give dig en god service er det vigtigt, at du informerer os, hvis der er ændringer i din daglige dosis. Tag venligst kontakt til kundeservice, så vi kan tilpasse kommende leveringer til dit behov.
-
Ja, selvfølgelig. Hvis du ønsker at modtage et produkt tidligere end normalt, f.eks. hvis du skal på ferie, så fortæl os det så hurtigt som muligt, og vores medarbejdere i kundeservice vil tage sig af det. Vær opmærksom på, at leveringstiden er 1-2 hverdage.
-
Du kan nemt opsige dit abonnement på hjemmesiden her. Du kan også kontakte kundeservice på tlf: 32 75 55 58.
-
Ja du kan sagtens ændre dit abonnement. Ring til vores kundeservice på tlf. 32 75 55 58, de vil tilrette dit abonnement til dit behov.
-
Ja, du kan have alle de abonnementer du ønsker.
Levering
-
Hos Mezina er der dag-til-dag-levering. Bestiller du inden kl. 14.00 på en hverdag, sender vi varerne samme dag, så du modtager dem dagen efter. Bestiller du efter kl. 14.00 eller i weekender og helligdage, sender vi din bestilling den førstkommende hverdag.
-
Ja, porto/forsendelsesgebyr koster 39 kr.
-
Vi er kede af at høre, at du ikke har modtaget din pakke inden for det lovede antal dage. Har du ikke modtaget din pakke indenfor 5 hverdage, så kontakt venligst vores kundeservice på tlf: 32 75 55 58 eller email: kundeservice@mezina.dk. Så vil vi kontakte leverandøren og finde fejlen så hurtigt som muligt.
-
Ja, du vil modtage en mail med link til Track & Trace.
-
Højst sandsynligt ingenting. Hvis du lige har modtaget mailen, er det muligt at distributøren endnu ikke har scannet pakken. Prøv igen senere. Hvis det efter nogle dage stadig ikke virker, så tag kontakt til vores kundeservice på tlf. 32 75 55 58, og vi vil tage os af problemet sammen med distributøren.
-
Leveringstidspunkt afhænger af bestillingstidspunkt og hvilket produkt du har bestilt. Men kontakt vores kundeservice, så hjælper de gerne med at tilrettelægge et hensigtsmæssigt leveringstidspunkt for dig.
-
Ja, ønsker du leveret til en anden adresse, også hvis det bare er for en periode (sommerferie måske) - så kontakt vores kundeservice, det vil sørge for at rette leveringsadressen efter dit ønske.
-
Din næste levering afhænger af om det er et abonnementsprodukt til 30 eller 60 dage. Vi sender altid nogle dage før din foregående levering slipper op, på den måde løber du aldrig tør for dit produkt.
-
Ikke noget problem, tag kontakt til vores kundeservice, og de vil tilrette leveringen så den svarer til dine ønsker.
Betaling
-
Du kan betale direkte på vores hjemmeside med kreditkort.
-
Vi accepterer følgende korttyper: Dankort, Visa/Dankort, Diners MasterCard, Maestro og Discover.
-
Hvis du vælger at bestille ved at ringe til vores kundeservice, kan vi sende dig et betalingslink via e-mail eller sms, som du kan bruge til at betale din ordre.
-
Nej, det tilbyder vi desværre ikke.
-
Beløbet hæves først når vi afsender den bestilte vare til dig.
Retur
-
Vi er kede af at høre, at du har modtaget et forkert produkt. Kontakt venligst kundeservice på tlf.: 32 75 55 58 eller email: kundeservice@mezina.dk, og vi vil hjælpe dig.
-
Du har altid 14 dages fortrydelsesret på første køb af et produkt. Kontakt venligst vores kundeservice for at få hjælp til proceduren.
-
Hvis du vil returnere den første levering af et produkt på abonnement, så kontakt venligst kundeservice på tlf.: 32 75 55 58. Du kan også benytte returformularen på vores hjemmeside. Du kan kun returnere direkte til os, vi afhenter ikke i pakkeshop eller andet. Benyt gerne PostNord til din returvare.
Bemærk: Der er ingen fortrydelsesret på 2. eller de efterfølgende leveringer af et produkt på abonnement. -
Ja, du skal selv betale fragtomkostningen. Gem kvitteringen på at du har returneret varen. Det er dit ansvar at følge op på returneringen af varen. Hvis du ønsker at returnere den første levering af et produkt på abonnement, så kontakt venligst kundeservice på tlf.: 32 75 55 58. Bemærk: Der er ingen fortrydelsesret på 2. eller de efterfølgende leveringer af et produkt på abonnement.
Produkter
-
Vi er kede af at høre, at du har modtaget et forkert produkt. Kontakt venligst vores kundeservice på tlf.: 32 75 55 58 eller email: kundeservice@mezina.dk, og vi vil hjælpe dig.
-
Kosttilskud indeholder som regel noget, som man også kunne få i kosten generelt. De fleste kan tåle kosttilskud uden problemer, men nogle få er overfølsomme over for bestemte fødevarer, og hvis man har et problem af den slags, bør man være forsigtig. I ingredienslisten er alt, hvad produktet indeholder, listet op.
-
Hvis du er usikker på, om du kan tage Mezinas produkter sammen med din medicin, anbefaler vi at du spørger din læge først.
-
Ja, tabletterne kan deles eller knuses. Nogle tabletter har et overtræk som maskerer smagen, så måske smager produktet stærkt (f.eks. af ingefær), hvis du knuser det. Hvis du har svært ved at sluge tabletten hel, kan du evt. prøve at sluge tabletten sammen med noget der har en tykkere konsistens end vand - f.eks. yoghurt eller en smoothie.
-
Hvis der står en anvisning på produktet, bør du følge den. Hvis ikke der står en anbefaling på produktet, kan du tage det når som helst. Det vigtigste er, at du husker at tage produktet hver dag.
-
Vi anbefaler ikke, at man overdoserer næringsstoffer, men mange vitaminer er vandopløselige og forsvinder hurtigt ud af kroppen. En kortvarig overdosering er sjældent et problem. Er man over 65, bør man ikke få mere end 0,5 mg mangan, og heller ikke vitamin A og zink bør man få for meget af, gennem længere tid. Er du i tvivl om din kombination af produkter, kan du ringe os.
-
Se ingredienslisten på produktet eller hjemmesiden. Som udgangspunkt er der ikke laktose i vores produkter.
-
Hvis ikke der nævnes nødder eller "spor af nødder" i ingredienslisten, er der ikke nødder i. Som udgangspunkt er der ikke nødder i vores produkter.
-
Se ingredienslisten på produktet eller hjemmesiden. Såfremt der ikke nævnes gluten eller kornprodukter i listen, er produktet glutenfri. Som udgangspunkt er der ikke gluten i vores produkter. BEMÆRK: Meget sensitive allergiker, kan reagere på maltodextrin.
-
Det tager tid inden effekten af et Kosttilskud kan mærkes, og effekten kommer løbende over tid. Som generelt udgangspunkt kan man sige at den endelige effekt mærkes efter ca 10-12 ugers brug.
Andet
-
Hvis du har brug for vejledning, har spørgsmål, eller har behov for at kontakte os af en anden grund, kan du ringe til vores kundeservice på tlf. 32 75 55 58 i åbningstiden, mandag - fredag mellem kl. 8.00 og 16.00, eller du kan kontakte os via email: kundeservice@mezina.dk.
-
Kundeservice er åbent mandag - fredag fra 8 - 16 og weekend 9-15. Hvis du ønsker at kontakte os uden for åbningstiden, kan du sende os en email på kundeservice@mezina.dk. Vi vil vende tilbage til dig den efterfølgende dag - eller mandag hvis du skriver til os i weekenden.
-
Du kan bestille direkte fra vores hjemmeside, eller du kan bestille ved at kontakte vores kundeservice på tlf.: 32 75 55 58.
-
Du kan nemt afmelde nyhedsbrevet ved at klikke på linket "Afmeld" i bunden af hvert nyhedsbrev. Følg derefter instruktionerne. Der ud over kan du afmelde på hjemmesiden, eller ved at kontakte kundeservice - så skal vi hjælpe dig.
-
Nogle af de emails, vi sender, er auto-genererede med "no-reply". Disse emails kan derfor ikke besvares. Du kan i stedet sende email til kundeservice@mezina.dk.